29/6/10

TXANOURDINTXO BASAMORTUAN




Bazen behin Txanourdintxo izeneko neskatila bat.
Argala eta ederra zen eta beti zegoen urdinez jantzita.
Egipton bizi zen.
Egun batean amak esan zion Txanourdintxori.
-Eraman egurra aitaren etxera.
-Oraintxe bertan ama. -erantzun zion Txanourdintxok.
Egurra hartu zuen eta basamortura abiatu zen.
Basamortuan pertsona gaizto batekin topatu zen.
Pertsona hori Maltazar izeneko errege gaiztoa zen.
Maltazar esan zion Txanourdintxori:
- Zu nola deitzen zara?
- Ni Txanourdintxo naiz eta zu?
- Ni Maltazar naiz.
Orduan Maltazarrek pentsatu zuen ....
2. maila A: Alejandoro Estivariz, Iñigo Malagón, Leire Barcena eta Matheo Aizaga.
Neska honi gezurra esa neta bera baino lehenago iritsiko naiz aitaren etxera. Horrela bertan aitari bahitu eta txanourdintxori jan egingo dut.
Orduan, txanourdintxori piramideen bide luzetik bidali zion eta berak biderik motzena artu zion. Txanourdintxo, oso bizkorra zen eta amatxoren etxera joan zen gertatutakoa kontatzera.
Dena kontatuta, amatxo eta txanourdintxok poliziari deitu eta hauek lehoien kaiolan sartu zuten gartzelara eramateko betirako.
2B maila: Claudia Virtus, Ekain Saez de Camara eta Randa Benghye,

No hay comentarios: